torsdag 25 september 2014

Torsdag, helt enkelt

Efter att ha gjort klart en examinerande redovisning i kursen "litteraturen i samhället" så skuttade jag och Susanne vidare till en föreläsning av blondinbella. Hon är en otrolig inspiration och hon är så väldigt duktig på det hon håller på med. Man kan tycka och tänka vad man vill om hennes sätt att framställs sig själv men driftig, det är hon. (Man kan faktiskt skymta mig och Susanne på både Isabellas blogg och på hennes instagram.) 
I samma stund som jag såg denna bilden så bestämde jag mig för att färga håret rött. Ombre var inte min grej, trivs fortfarande inte så bra i det... Får väl se när jag blir rödtott igen, det är bara en tidsfråga. 

Dessutom var jag med i en intervju för Smålandsnytt. Får väl se om jag dyker upp i rutan ikväll eller i morgon. 

Har de senaste dagarna varit duktig på att plocka fram min kamera och fota ordentligt, såklart får Sancho stå ut med att vara min modell. När man fotar något så fint kan lixom inte bilderna bli dåliga. 


medan Sancho har haft fullt upp med att bo in sig i sin nya fårskinnsfäll som mamma Åsa gjort till henne så passade jag och William på att mysa till det med te, apelsin, tända ljus och en runda monopol. Lite extra guldkant helt enkelt

Ett något spretigt inlägg, men sånt är livet. Det är fullt av lösa trådar som man inte ser någon mening med.

3 kommentarer:

  1. Jättefina bilder på jättefin prinsessa!! Hoppas hon & lillebror kan mysa i nya fällen sen :)
    Låter som ni har en helskön torsdagskväll! Var det idag du var på Blondinbella föreläsning? I så fall- hur var den?
    Ha det gott allahopa!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var idag föreläsningen var :) Isabella är jätteduktig på att prata och inspirera, men jag tror att föreläsningen varit mer givande om man, som du, tycker om och är duktig på att starta och driva eget företag. För det var där hennes focus låg, på entreprenörskap. Men som sagt var, hon är väldigt duktig och FULL av idéer och energi :)

      Radera
  2. NU upptäckte jag att jag missat halva detta inlägget. Såg enbart kattbilderna förut. Nu ser jag ju dig & Blondinbella & allt. Förvirrad, i vanlig ordning.. sorry. Men du är visst fin i den hårfärgen!

    SvaraRadera