söndag 7 september 2014

Shop till you drop

Har verkligen haft en toppendag i Ullared 
Med två glada tjejer. Vi har shoppat må ni tro, ojojoj. Måste säga att det känns lite ovant att inte ha mamma, mormor och moster med sig där inne. Det är lixom vi som ÄR Ullared egentligen. Jag kom faktiskt på mig själv att lets efter deras huvuden idag när jag gick runt ibland alla varor. 

Så vad har jag shoppat? Jo, en massa saker. Mestadels saker som jag faktiskt behövde, sen blev det såklart lite annat smått och gott som jag INTE behövde. Bland annat ett par prydnadssaker och nya gardiner till arbetsrummet. Så nu ska jag göra ett nytt försök att få ordning på det förbaskade rummet! Bilder kommer...

När jag kom hem så blev det presentöppning för Sancho, en ny boll band annat

Kommande vecka ska vi åka och hälsa på några kattungar. Någon kanske får följa med oss hem, vem vet.

1 kommentar:

  1. Å vi är nästan inget avundsjuka alls.. eller kanske lite ;)
    "Titta" på kattungar- så "kanske" någon får följa med hem??!?
    Det är ju fullständigt omöjligt att titta & INTE låta någon följa med hem!! Kanske hela kullen, ha, ha.
    Lycka till!!

    SvaraRadera