lördag 1 november 2014

Håll garden

Igår provade jag på något av det roligaste jag gjort på länge! Jag var med och provade på boxning. Alltså vilket lyckorus jag hade i hela kroppen när jag gick där ifrån. Och idag har jag träningsvärk som aldrig förr! Det är verkligen en tuff sport som kräver en grym kondition och styrka. Det blev jag brutalt medveten om igår ;) synd att det inte finns boxningsträning i Växjö... 
Efter boxningen körde jag lite zumba med. Det var "prova på" kväll på gymmet igår så då tog jag tillfället att testa lite olika saker. 

Efter tre timmar på gymmet kände jag mig mer än väl värd buffé på rosegarden. 
En härlig kväll helt enkelt!
Denna lördag kommer att bjuda på både plugg, jobb och sedan en tur till Älmhult för att träffa mina saknade vänner. Söndagen ska jag vara hemma på gärdesgatan och fira pappas födelsedag lite i förtid. Dessutom ska vi gå och titta på kusinen som spelar innebandy på Haganäs. Har har en massa saker att de fram emot de kommande dagarna. 

Ha en fin helg 

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag med massa gympa & en myskväll på det!! Kul att ni kommer till Haganäs & kollar innebandyn. Vi ses. Kram!

    SvaraRadera