torsdag 20 november 2014

Teacher to be

När man har VFU och läser grammatik på helfart samtidigt så blir det inte mycket tid över till bloggen. Men jag har en jättebra VFU och jag känner hur jag är i mitt rätta element när jag får vara ibland mina SVA-elever. Underbart! Idag har jag varit med och kollat in Växjös gymnasieskolor tillsammans med de nior som börjar gymnasiet efter sommaren. Det var minsann en bra dag. Kul att få komma in där och se hur de har det i den världen. 

Kvällen har jag spenderat tillsammans med youtube 
Har tittat på en massa klipp om hur man placerar in satsdelar i scheman beroende på om det är en huvudsats eller bisats man jobbar med. Trevligt kvällsnöje. 

Nu har jag och mina lurviga bebisar myst ner oss på min del av sängen. 
Tyvärr gapar Williams del tom ikväll och några kvällar framöver. Han är i Västervik och jobbar igen. 

Nähä, innan mina ögonlock smäller ihop med ett slaffs ska jag läsa lite. Har varit dåligt med den varan ett tag nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar