söndag 31 augusti 2014

Helg i hultet

Så min helg har varit toppen! Hela denna veckan har faktiskt varit bra. Den började med att min stockholmsbrutta kom tillbaka till campus 
Dessutom hade hon en supergo inneboende med sig ifrån storstaden, jätteroligt. Förutom att umgås med dessa tjejer har jag även skött min ordförandepost genom att vara med på nollningen för att rekrytera medlemmar 
Som om inte det var nog så har jag även hunnit jobba på Bågen OCH börja plugga. Ingen rast ingen vila denna veckan inte. I alla fall inte på vardagarna. Nu i helgen har jag varit lite i Älmhult när mannen min varit i Västervik och jobbat. I hultet var det bra drag, för det var Wärkstan
Vi hade en väldigt lyckad kväll med förfest i Hannas nya fina lya. 

För att avrunda detta inlägg bjuder jag på denna bild
Pappa Ola (skrotnisse) i egen hög person. Han fixar och grejar dendär pappa. Bilden kunde inte varit mer klockren, detta är verkligen pappa i ett nötskal. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar