fredag 22 augusti 2014

Bättre sent

Idag har även jag fått min skatteåterbäring, sådär 3 månader efter alla andra. Men så kan det gå när man missar att fylla i sitt kontonummer så att Skatteverket istället får skicka pengarna som en check. Så, idag har jag köpt två par nya skor och slängt tre av mina gamla. 
Ser ni hur fina skorna är eller? Jag är så himla nöjd, har höstens skor redan fixade. På söndag blir det ännu mer shopping för då drar jag och mamma till Väla i Helsingborg. Det ska bli riktigt kul med tanke på att det säkert var 6 år sedan jag var där senast. Ska bli gött att fylla på med lite Höstnytt i garderoben. Jag är verkligen redo för höst! Konstigt nog så gillar jag denna årstid. Att få svepa in sig i en murrig kofta och dra på raggsockorna är min kopp te. 

Förresten så har jag bokat tid för färgning av håret. Vilket betyder att jag kommer färga ombre på måndag! Spännande. Tänker mig något åt detta hållet, vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar