måndag 25 augusti 2014

Frissan hela dagen är bra för magen

Idag har jag suttit hos frissan i timmar! Två gånger dessutom, detta för att jag faktiskt inte blev alls nöjd efter första färgningen. Penseldragen efter blekningen syntes i håret och övergången ifrån det mörka till det ljusare var alldeles för skarp, trots att jag bad flera gånger om att kanten inte skulle bli så tydlig. 

Alltså, jag gick tillbaka och fick håret någorlunda fixat.
Men jag tycker fortfarande att skillnaden mellan färgerna är för skarp.
Håret är helt okej nu, men det är inte vad jag bad om. Menmen, jag får ha detta ett tag och se om jag vänjer mig, annars tar jag saken i egna händer och fixar lite. 

2 kommentarer:

  1. Du är så fin i ditt hårsvall!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag har själv börjat gilla det. Men jag behövde bara få tjura lite och sen tänka om :)

      Radera