tisdag 5 augusti 2014

Me, myself and I

Idag kom ensamvargen inom mig fram. Jag tog bussen själv bort till lager 157 och köpte mig en regnkappa. Jag har velat ha en länge och idag var dagen den fick följa med mig hem. 
Egentligen borde jag fota med min systemkamera men den är inte laddad och jag är för bekväm för att göra något åt det just nu. Så mina bilder ifrån mobilkameran får duga. Dock ser man inte vilken fin rosa färg det är på kappan. 

När regnkappan var inhandlad tog jag mig en tur bort till city gross för att köpa de sista bra att ha sakerna till resan
Eftersom det har regnat precis hela dagen så bestämde jag mig för att ligga i soffan resten av dagen och kolla på "teen mom" och bara vara ifred med mina tankar. Fast jag har inte känt mig ensam, för med Snapshat blir man inte det

Men helt ensam blir man ju inte heller när man har en Sancho
Har verkligen haft en avkopplande dag, en tisdag i min smak. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar