tisdag 24 juni 2014

Bikini, släng dig i väggen

Var och letade bikini på Grand Samarkand igår i 2 hela timmar! Och jag hittade inte ens en bikini som var så snygg att det var värd att provas. Jag tycker alltid man ser tjejer med fina bikinis på stranden, men vart har de köpt dem? Jag har funderat på att beställa men....nej, för i 99% av fallen så passar inte kläder som jag beställer, jag vill kunna prova, slita och vrida i kläder innan jag köper. Dessutom vill jag ha en bikini som är snygg, den ska vara i något fint mönster med somriga färger och dessutom ska den sitta bra. Jag vill kunna bada och tramsa i den utan att allt ploppar ut lixom. Vilket i-landsproblem jag har. Det är svårt att hitta en bikini när man ser den framför sig hur man vill att den ska se ut. Det tycker jag i alla fall. Så varför denna bikinipanik?! JO, För snart åker jag och tjejena till Rohdos!! Sista delen av resan ska betalas in nu på måndag, sen är allt fixat. Helt underbart. 

Och jag har hittat min nya passion här i livet
Körsbär, hur gott är inte det?

Nu sitter jag här i soffan på stallvägen och väntar på bättre tider med en kopp kaffe i handen. Jag har ett kvällspass på jobbet framför mig. Medan jag förbereder mig för jobb så ligger vissa andra nerbäddade och smider planer. Undrar vad hon tänker på?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar