fredag 27 juni 2014

Förr eller senare exploderar jag

Ni minns kanske att jag nyligen läst denna boken?
Den är superbra, och ikväll ska jag se filmatiseringen av den på bio med Paula. Jippie! Det är något speciellt med att se film på bio, så stämningsfullt på något sätt. Jag har verkligen höga förväntningar på denna filmen, och jag tror att den kommer att leva upp till dessa. En riktig snyfftfilm är det, så ikväll kan jag inte måla på allt för mycket mascara... Bara lite. Bjuder på en självis för alla er fans där ute... (Hoppas ni förstår ironi) 


Tur att Paula ska underhålla mig ikväll när William är i Göteborg och hägrar. Har lite dåligt samvete för att jag lämnar Sancho ensam ikväll. Men för att vara ärlig så tror jag inte att det går någon nöd på henne, hon sover som en stock när vi inte är hemma, tror jag i alla fall. 

Om ni tittar in senare ikväll kanska det kommer en filmrecension a la Sandra. 



1 kommentar:

  1. Fina bilder på både dig & Sancho. Hon ser ganska nöjd ut där i soffan. Låter som en riktig toppenfilm!! Ha det gött!

    SvaraRadera