torsdag 19 juni 2014

Livet på Bågen

Nu har jag skolats in ganska bra på nya jobbet. Börjar känna både personal, boende och rutiner. Men det finns såklart massa saker kvar att lära och jag har hela sommaren på mig. Idag har jag jobbar från kl 07.00 till 19.00... Det ni, gissa om jag var trött när jag väl kom hem, HELT SLUT! På min lunchrast hann jag dock hem, jag och Sancho satt På balkongen en stund

 
Då såg jag till min stora glädje att det är tomater på gång i vår tomatplanta
Tänkt vilka goda tomater vi ska äta här på stallvägen sen, ojojoj.

Efter jobbet i morgon ska jag till mitt älskade Älmhult och fira midsommar. Min andra hälft ska fira med en kompis så då passar jag på att fira med mina tjejer. Ska bli rikigt kul! Lite grille och kanske ett glas vin eller två.

Bjuder på bilder ifrån förra årets midsommar

Ska bli skönt att komma till Älmhult med och träffa familjen. Mamma har påbörjat sin cellgiftsbehandling idag, allt har gått bra såhär långt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar