tisdag 3 juni 2014

SOMMARLOV

Imorgon är det sommarlov! Det känns verkligen heeeeelt overkligt. Att tredje året på lärarprogrammet är slut. Men innan jag kan ta sommarlov har jag en redovisning i morgon i pedagogik, jag har planerat undervisning i sex och samlevnad. Jag tänker rikta in mig på samlevnad snarare än sex, jag är alldeles för fnittrig för att kunna undervisa om sex, bara man säger "snopp" så börjar jag fnissa... Hihi så den biten lämnar jag till någon biologilärare.

Idag har jag förberett morgondagen men även hunnit med att träffa mamma

Fika på condecco är inte så tokigt tycker vi. 

Och så fick jag något efterlängtat 
Jag fick en, eller rättare sagt TRE, tomatplantor av farmor. Så nu hoppas jag på att plantorna kommer att trivas på vår balkong så att vi får tomater att skörda när det blir dags. Jag tycker verkligen det är superlyxigt med egenodlat, men jag är så förbaskat dålig på att sköta växter. Jag har verkligen inte gröna fingrar. Jag har snarare bruna som dessutom sitter mitt i handen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar