lördag 21 juni 2014

Midsommarfirande på svanstigen

Det är väl ingen som missat att det var midsommar igår va? För det var det, och det var roligt! Dagen började på Bågen men efter avslutar arbetspass så kastade jag mig på tåget till Älmhult för att sedan ta mig till svanstigen och fira midsommar. En lyckad kväll måste jag säga. Som tur var hade Linn tagit på sig ansvaret som lekledare.

Och jag var sämst på nästan alla lekar. Dessutom lekte vi irländsk julafton. Men den leken stod jag över, det klarar inte mitt redan smått snurriga huvud. 

Vi gjorde egna drinkar på jordgubbar, sprit och socker. Mixade det i en blender och mums va gott det blev, idag mår jag som jag förtjänar. Nu sitter jag i soffan och låter mig underhållas av Jesper och Jens. De kunden bli ett komikerpar, otroligt underhållande. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar