onsdag 18 september 2013

iPhone 5

Numera är jag stolt ägare av en iPhone 5! Min förra mobil gav upp idag, min fina iPhone 4 började krångla redan för ett halvår sedan, så att den gick sönder helt idag var inte direkt oväntat. I panik tog jag William under armen och åkte till Mediamarkt och köpte ny mobil. Jag tänkte mig ett kort besök på mediamarkt för att bara lite kvickt och lätt köpa en ny mobil. Jag bad en av försäljarna att starta upp mobilen åt mig, de startade 4 mobiler och bytte simkort två gånger innan vi hittade en mobil och ett simkort som fungerade. När jag kom därifrån hade jag varit där i 2 TIMMAR. "Just my luck" kände jag, nu håller jag alla tummar för att denna mobilen ska fungera i all evighet.

Nu ska jag gå och lägga mig och somna med min nya telefon fastklistrad i handen. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar