tisdag 10 september 2013

Vardagsmat

För ett par dagar sedan var jag med om något riktigt märkligt och pinsamt! När jag var och handlande kom det fram en tjej till mig, hon såg ut att vara i min ålder. Hon säger ett igenkännande HEJ! till mig och jag svarade hej tillbaka. Tjejen frågade mig om jag trivs i Växjö och om jag fortfarande tycker att lärarprogrammet kändes bra osv.  När tjejen gick därifrån sa hon att det var kul att se mig igen... Jag fattade ingenting. Hur mycket jag än tänkte så kunde jag inte komma på vem denna människa var. så pinsamt! stod och pratade med henne ett par minuter och hoppades att jag under den tiden skulle känna hur myntet föll ner och jag förstod vem det var, men nej... OCH JAG VET FORTFARANDE INTE! vad är detta? håller jag på att bli gammal och senil?

Förutom detta så var min helg helt kanonbra! Jag och William var och såg Snabba Cash- Livet delux. Den var bara SÅ bra, för er som inte redan gjort det SE DEN. Under helgen hann jag även med kvalitetstid med världens bästa Hanna, med mat och shopping i Växjö. Det finns inget som laddar batterierna så bra som att få vara med människor man tycker om.

Från en sak till en annan, jag måste bara visa en bild på gårdagens kvällsmat!
För den som undrar så är detta ostsoppa med popcorn. Om man vill testa något lite nytt och piffigt så är detta det rätta att sätta på menyn :)

Now it is time to have some great fun with my English grammar and my English language history. Tonight I am planning to finisch my first English paper and maybe even send it. GO ME!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar