fredag 11 april 2014

Det är nu som livet är mitt

Idag har jag njutit av livet, hela dagen. Jag har varit inne i stan och köpt en ny nagelfil till mig själv, sen unnande jag mig suchi till lunch. En sväng till gymmet med en god vän och sedan en tupplur tillsammans med katten innan William kom hem, nu har vi precis kollat på den hjärtevärmande filmen "Patrik 1,5. Så idag har varit en sån dag då jag laddat mina batterier... så att jag kan börja på en uppsats imorgon. Men jag ska inte skriva hela dagen imorgon, för på kvällen ska jag och William på bio. Ja, vi har det bra här i Växjö. 

Såhär är det, att jag var världens vackraste och mest underbara katt i hela världen. Men ibland undrar man vad hon håller på med. 
Det ser verkligen inte bekvämt ut. Men sådär låg hon i en halvtimme. Hej nackdpärr. 

Ha en fin helg mina vänner. 

2 kommentarer:

  1. Visst är hon enastående vacker, prinsessan. Men jag har ju finaste prinsen här ;) Vilken härlig helg det låter som att det blir för er.
    Ha det gott! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt sant Pia! :D de är så fina våra lurviga fyrbentingar. Kram !

      Radera