lördag 26 april 2014

Vilken härlig dag!

Har haft den överlägset bästa fredagen på länge! 
Dagen började med en tur till Älmhults Ikea tillsammans med två rara töser. Därifrån fick det följa med en kontorsstol och ett diskställ, helt perfekt. Men inte nog med det! Jag fick ett litet bord med stolar till balkongen av mamma, jippie! Jag ser redan fram emot att få sitta där imorgon och dricka mitt morgonkaffe! 
Lite lunch hann vi med innan det bar av tillbaka till Växjö igen
I Växjö var det bara att lasta ur bilen, pusta ut hemma i soffan en stund innan det var dax att träffa huliganerna igen. Och precis innan jag skulle sticka fick jag en trevlig överraskning i brevlådan! Jag hade fått en present av bästa Hanna, en superfin kofta som jag invigde direkt genom att ha på mig den resten av kvällen. Eftermiddagen fortsatte med ännu fler överraskningar! Jag fick en riktigt lyxig gottepåse med finkaffe, godis och tee ifrån Emelie och Paula. Sedan var det dax för mat... Igen... Och som en bonus hanmande vi mitt i ett musikquiz 
Efter mat, sol och promenad var det dax för finalen, BIO! Vi såg "the other woman" den var riktigt bra, väldigt rolig tycker jag. 

Imorgon blir det födelsedagsfirande med familj och släkt i Älmhult, sedan festligheter med Älmhultsbrudarna. Nu är det dax för mig att sova, får se om jag kan lyckas med det även om inte William är hemma denna helgen. 
Natti! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar