fredag 18 april 2014

Happy chicken

Långfredagen, men dagen har känts allt annat än lång hittills. Den har spenderats i stan med Hanna, mysigt värre! (Dock blev det ingen shopping för min del, det gäller att hålla i pengarna nu när jag och William ska på minisemester till Stockholm om en månad.)
Och jag har druckit den första chailatten i mitt liv, den gav mig julkänsla så här vid påsk. "Så julen varar än till påska" ;) 

Medan jag var inne i stan hann mamma och pappa vara hemma hos mig och William och lämna påskägg, i mitt ägg fanns en tupp och en höna
Superfina!

Ikväll ska jag och William fira påsk på vårt eget vis, vi gör det med langos. Mmmmm.. :) langos kan vara det godaste som finns på hela Jorden. 

Ha en mysig påsk mina vänner. Ät mycket godis och många ägg (men bara ifrån frigående höns såklart.) 

1 kommentar:

  1. JA, bra där: bara från frigående höns!! Ha en riktigt go´& gla´ påsk på er!! Kram!

    SvaraRadera