söndag 20 april 2014

Det ska va gött å leva

Sommarvärmen har väl inte ni heller kunnat undgå denna helg? Så fantastiskt underbart! Efter lite pyssel med mitt arbete (om barns olika livsvillkor med inriktning regnbågsbarn) sitter nu hela minifamiljen Raxson (blandning av Axelsson och Robertson) ute på balkongen och bara njuter.
Jag längtar verkligen till att få göra det lite fint och mysigt här ute på balkongen så att det känns extra trevligt att vara här. Jag tänker mig lite fina växter, gärna lite grönsaksodlingar och örter. En fin kvast och ett litet bord och stolar så att vi slipper sitta på betongen i fortsättningen. Det ska bli många härliga dagar här framöver, inte minst i sommar. 

Nu är det snart dags för en tur till gymmet för att skaka ner påskmaten. Jag kan riktigt känna hur den ligget där innan och gottar sig. 

Bjuder på en bild ifrån igårkväll, mys med några fina vänner. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar