onsdag 16 april 2014

Det som göms i snö kommer upp i tö

Att leva i Sverige är inte så dumt ändå, även om vädret är skit ca.11 månader om året. Jag är inte av åsikten att "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder". Jag skulle istället vilja säga "det finns dåliga kläder och dåligt väder". Menmen... Idag när jag satt i solen och "pluggade" (egentligen kollade jag Facebook och drack kaffe med böckerna jämte mig) så kavlade jag upp byxorna. När ljuset ifrån solen strålade emot mina ben insåg jag varför William några dagar tidigare lyckades råka dra mig i hårstråna på benen. Alltså hårstråna gjorde att mina ben skuggades! Jag skojar inte om jag säger att de var 1,5 cm långa. Sedan när jag skulle ta på mig mina tighta träningsbyxor så gjorde det ont på benen för att håret drogs åt fel håll... Då kände jag, nu är det dax att raka benen. 

Som ni ser har mitt liv idag varit väldigt händelserikt. Egentligen har jag haft en massa saker att göra idag, jag har lixom bara inte gjort det. En sån dag har det varit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar