tisdag 14 januari 2014

Nu kör vi

Idag var jag på ett gym för första gången i mitt liv och jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Det var skitkul! Så nu har jag och Paula tecknat ett års träningskort. Nu är det bara gasen i botten som gäller för att forma fläsket lite inför sommaren :) 
Ser fram emot den härliga träningsvärken som jag kommer att ha imon. 
Dessutom fortsätter jag att äta min "supergröt" varje morgon. Det är en god vana som har kommit för att stanna, väldigt gott och jag håller mig mätt tills det är dax för lunch. Tummen upp för det

Det börjar känns att sommaren närmar sig, eller snarare mitt önsketänkande säger att sommaren snart är här. Därför har jag idag sökt 2 olika sommarjobb som vårdbiträde. Jag provade på att jobba som det förra sommaren och jag kan absolut tänka mig att göra det igen, men i Växjö denna gången för att slippa pendla. Att jobba i Loshult är inte optimalt när man bor i Växjö. Så jag hoppas på positiva besked på mina ansökningar. 

Nu ska jag dricka upp mitt kvällskaffe och kolla tågtiderna till Älmhult, för imorgon ska jag äntligen dit och köpa stolarna jag tjatat om och dessutom tavelramar så att jag och William (efter att ha bott ihop i 1,5 år) äntligen får upp tavlor på väggarna. 

Godkväll 

1 kommentar:

  1. Nu är det slut på godis och läsk!! Nu ska vi minsann ge gärnet ! :D

    SvaraRadera