söndag 26 januari 2014

Sköna söndag

Helgen har verkligen levererat. 
Här sitter tjejerna uppradade. The girl to the left is Amy, my" international student" from the US. She is supernice. Hon blev lite shockad över sättet vi svenskar dricker alkohol. Hon tyckte att vi helt plötsligt inte alls var så blyga som vi Svenskar annars brukar vara. Hmm...;)

Efter gårdagens galej så har jag inte gjort många knop. Jag har degat i soffan och haft filmdag. Bland annat så kollade jag på en av mina absoluta favoritfilmer!

Grease! Och medan jag latade mig så bakade William en kladdkaka som han bjöd på. Inte alls tokigt. Dock ger det mig lite dåligt samvete att äta sånt nu när jag blivit så duktig på att utnyttja gymet. Så det får bli en tur dit imorgon.

Ber om ursäkt för att det är så dålig kvalitet på dessa bilder, de är tagna med mobilkamera. Det är oftast den som är mest lättillgänglig när jag spontant vill fota något. 

Hoppas ni med haft en bra helg. Nu ska jag kasta mig i sängen och sova. Vi hörs mina vänner. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar