torsdag 30 januari 2014

Vart kommer allt ifrån?

Idag bröt förkylningen ut. Har haft den på känn nu i två dagar och idag i klassrummet så började näsan rinna, helt okontrollerat och huvudet kokar. Mysigt.

Därför blev det inget LR möte för min del ikväll. Istället sitter jag här och snorar tillsammans med mina älskade näsdukar. 
Vad skulle jag göra utan dessa <3

Ni vet hur det är att vara brakförkyld. Alltså sådan förkylning som där man mest av allt skulle välja hänga huvudet över en balja och låta snoret rinna tills det tar slut, vilket det ju känns som att det aldrig kommer att göra...

Tenta på lördag och sista dagen att råplugga är imorgon. Detta känns inte helt lovande. Menmen. Jag håller tummarna. Så Vad händer annars i mitt liv just nu? Nä, inte mycket. Mest plugg och så ska min William på arbetsintervju imon. Så ikväll sitter vi som på nålar och hoppas på att allt kommer att går väl på intervjun. Men det tror jag. :) 

Den som kommer hit med en burk "ben n Jerrys" får en stor snorig puss från mig. 
Dessutom har Sancho sagt att hon inte vill ha en Russian Blue syster. De är för livliga säger hon och risken finns att Sancho skulle känna sig bortglömd för att ett yrväder skulle ta all uppmärksamhet. En norsk skogskatt kanske skulle vara en snällare syster? 

1 kommentar:

  1. Krya på dig!! Lycka till på tentan & lycka till för William på intervjun!! Jösses vad du är lik Åsa på bilden, när man bara ser ena ögat så. Ser mysigt ut med lilla Sancho som vikarierande näsduk ;) Kram!

    SvaraRadera