fredag 18 oktober 2013

Att finna motivation är att hångla upp sig

Överskriften är ord ifrån gårdagens föreläsning.

Här går det som tåget vett'ni! Blev precis klar med uppgiften tills på tisdag så redan imorgon kan jag börja på inlämning som ska vara klar på torsdag. Tummen upp för mig. Anledningen till att jag varit så effektiv idag är nog för att jag tycker att det är kul men också för att jag tillåtit mig själv att pausa när jag känt att det behövts. Att rensa skallen genom att jogga en runda innan lunch är förmodligen dagens bästa beslut.
Det var så extremt mycket löv på lilla stigen idag att det inte ens gick att se den. 

Ikväll ska jag mysa framför "walking dead" började titta på den serien igår och jag är redan fast! 

Imorgon hoppas jag kunna åka till Älmhult och träffa Hanna och Fanni en stund på kvällen. Helgen blir nog inte så tokig tror allt, sen har jag ju världens finaste kille och världens goaste katt här hemma som förgyller mina dagar. 
Idag är en sådan dag som jag är tacksam, tacksam för att jag har det så himla bra. 

1 kommentar:

  1. Härligt att det snurrar på så bra med inlämningarna. Och vad duktig du är som är ute & susar rundor i joggingspåret. Bra när man känner hur bra man har det & kommer ihåg att vara tacksam för det, tror det är väldigt hälsosamt. Kram!

    SvaraRadera