tisdag 1 oktober 2013

Allt på en gång


När saker och ting börjar gå sönder så ska gärna allt krascha samtidigt. Visst är det så?!

För ett par veckor sedan gick ju min mobil sönder och idag var det datorns tur att strejka. Lite svårt att vara utan dator eftersom största delen av mitt plugg går ut på att man har tillgång till en dator. Och saken är den att min dator är ett par år gammal och av ett märke som inte är känt för att ha någon superkvalitet. Att lämna in den på lagning skulle förmodligen kosta nästan lika mycket som att köpa en ny. William ska göra ett försök att rädda den jag har men om inte det går ser jag ingen annan utväg än att köpa en ny. 

Har i sådana fall ställt in siktet på en sådan här om det skulle behövas 
Den ska vara lätthanterad, billig men av god kvalitet. En "cromebook" kallas den och skulle kosta mig 2990 kr. Men jag har fortfarande inte riktigt slutat hoppas på att min dator ska börja leva igen. 

Så nu bara väntar Jag på att något annat viktig och dyrt ska gå sönder. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar