söndag 13 oktober 2013

Effektivitet var ordet

VILKEN DAG! det har varit fullt ös medvetslös från morgon till kväll här i lilla lägenheten. Det har varit plock och fix med sakerna vi köpte igår på Ikea och en massa städning, disk och tvätt utöver det. En effektiv dag. Sancho har såklart varit med och övervakat oss när vi fixat för att se till att allt blir rätt
Denna bilden avslöjar också att i vårt hem fixar man saker och ting med tejp... här är William i full gång med att tejpa fast sladdar i golvet för att vi båda har håll på att snubbla och svära över dem de senaste veckorna.

Mitt i allt stök fick jag för mig att städa i min handväska som kan innehålla de mest märkliga saker (t.ex. en möbeltass, ett frimärke, två år gammalt kvitto från ica i lessebo mm.) när jag var mitt uppe i min arkeologiska utgrävning av handväska så klirrade det till på golvet och där låg....
mina två borttappade pandoraberlocker <3 

Jag tappade bort dem när jag var i ullared för två helger sedan och jag trodde ALDRIG att jag skulle få se dem igen! Men där låg de på golvet och skrattade hånfullt åt mig.

Nu sitter jag tillbakalutad i soffan och beundrar hur städad vår lägenhet ser ut för en gångs skull. Ni ska få en bild så att ni kan glädjas med mig över detta ;) 
En något mörk och suddig bild, men ni fattar grejen.

Ha en fin kväll

1 kommentar: