onsdag 5 mars 2014

Dabbidabb

En till grotesk förkyldning inom loppet av bara några veckor... Jag som hade planerat att vara frisk jättelänge nu eftersom jag inte har tid att vara sjuk, hmm. Trots en hel del snorande så har jag klarat ett litteraturanalytiskt seminarie, rättat engelska elevtexter och ett varit sekreterare på LR mötet idag.

Som det ser ut nu så kommer jag bli nya ordförande för LR Stud Växjö när nya styrelsen tillsätts på tisdag. Men om det finns någon som vill ta den posten så lämnar jag gärna det ansvaret till någon annan. Men vi får väl se. Ska bli spännande att se hur nya styrelsen blir och det ska bli kul att planera ett till verksamhetsår! :)


På tal om planer så har jag och mina tjejkompisar bestämt oss för att åka utomlands i slutet av denna sommaren så nu ska vi snart ses och boka resa. Ska bli riktigt kul med tanke på att vi pratat om att göra denna resan i flera år! Ja, det är en del spännande planer pågång ;) 

1 kommentar:

  1. Hej Fru Ordförande! Kul, kul! Grattis & lycka till!

    SvaraRadera