måndag 31 mars 2014

Happy B-day to you, I went to the zoo...

I saw a big monkey, and i thought it was you! (Sjung med happy B-day melodin) 

Så, William fyllde hela 22 år igår. En dag fylld av både det ena och det andra. På morgonen kom ett par kompisar förbi för att äta lite grillade mackor ifrån mackgrillen William fick i present på morgonen. Mysig morgon! Sedan var vi på Smålandsmuseum. Där hittade jag denna 
En permobil från 1969! Visst ser det ut som det skulle kunna vara världens första åkgräsklippare!? Dessutom tycker jag denna var lite cool, tänk att glida runt på stan i den orangea faran. 

Nog om det. På kvällen, för att avsluta födelsedagsfirandet så åkte jag och William in till stan för att äta suchi 

Förutom att fira födelsedag så har jag varit kattvakt till Gerd 
En helt underbar katt, supermysig och social. Tänk om alla var så snälla som Gerd, då skulle aldrig något ha hänt i Helsingborg inatt. 

Sen undra jag, har du någonsin känt såhär?
I så fall vet du hur jag känner nu. (Fast så farligt är det inte)
Dock startade en kurs idag som verkar grymt kul och spännande! Den handlar om sociala relationer, konflikthantering och ledarskap. Det passar mig som handen i handsken. 

Nu ska min tinnitus få sjunga mig till sömns. Godnatt.

1 kommentar:

  1. Problem med uppkopplingen här, fungerar oftast inte, men nu hann jag in & kolla innan det bröt igen :) Grattis William!! Och du, det där med att vara normal- lång/kort eller vad det nu vara månde: det skiter vi väl högaktningfullt i, för vem f-n kan hävda att den är normal??! Och vem VILL vara normal?? Nä, du är ju precis så som en Sandra Axelsson skall vara!! Hoppas du hann över campusområdet innan det blev mörkt, ha, ha.

    SvaraRadera