onsdag 12 mars 2014

Sandra for President

Ikväll blev jag invald i LR stud Växjös styrelse som ordförande för det kommande verksamhetsåret. Ska bli spännande samtidigt som jag är lite orolig, vad har jag egentligen gett mig in på? Men med nya styrelsemedlemmarna i ryggen så kommer det säkert gå jättebra. Dessutom jag ska vara representant för LR stud i "riktiga" LR när de har möte i kommunen, då kommer jag få lite kontakt med verksamma lärare. Detta kommer bli roligt tror och hoppas jag :) men nog om det.



Idag gjorde jag något extremt klantigt... jag slängde in tvätt i maskinen och sedan satt jag med min uppsats (ännu en uppsats om en lektionsplanering) och jag blev så uppe i det att jag glömde bort tiden. Så en timme efter att min tvättid gått ut så kom jag på, attans.. min tvätt är kvar i maskinen. Saken är den att tvättrummet låser sig när din tvättid är slut. Så jag och William fick stå i skift och vänta på att den som bokat tvättstugan efter oss så att den skulle komma och öppna... nu har vi äntligen tvätten inne.

Morgondagen är planerad in i minsta detalj. För på morgonen, närmare bestämt halv 8, ska jag möta Emelie och dra till gymmet. Sedan väntar ett par timmars uppsatsskrivande, därefter ska jag börja på en annan uppsats.... MEN efter dagens alla måste kommer finbesök till lilla lägenheten och årets första grillning ska bli av. Så jag håller tummarna hårt för att det fina vädret håller i sig. Dessutom ska vi avsluta kvällen med att kolla på film. Jag tror på en bra dag imorgon, en minst lika bra som den jag haft idag.

Tänkte avsluta med att skryta. Fick slutbetyg i muntlig presentation. VG säger jag bara.

1 kommentar:

  1. Grattis & lycka till på ordförandeposten. Och grattis till ditt VG, bravo!!

    SvaraRadera