måndag 24 mars 2014

Dag 6. En sak jag älskar från min garderob.

En riktigt dålig bild på en riktigt fin kofta.
Min odd molly kofta <3

Igår var familjen Axelsson här och hälsade på. Pappa som varit i Kina i 5 veckor och jobbat hade även hunnit med att shoppa. Kolla vad jag fick!
Röda converse. Han hade faktiskt en del presenter med sig hem. Och han hade valt förvånansvärt snygga saker! Han påstår att han inte har någon smak eller öga för detaljer, men det är uppenbarligen inte sant. 

Måste bara visa vad jag bakade igår med
Chokladmaränger, de blev riktigt läckra faktiskt. Sådär så att man vill få plats med mer i munnen än vad det går, man vill tugga så snabbt som möjligt för att få ta ett bett till. Sen när den är slut så känner man sig tom på insidan. Ja, SÅ goda blev de. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar