söndag 9 mars 2014

Stigande dygnsmedeltemperatur

Enligt SMHI så är det vår när dygnsmedeltemperaturen stiger till upp mot 10 grader i 7 dygn i sträck. Men enligt mig själv så tycker jag att det är vår nu. Har hittat en massa vårtecken idag. 
Dessa söta blommorna tillexempel och....
En katt som njuter av solen ute på balkongen och...
En pojkvän som satt ute i vårvärmen och läste. Hur skönt som helst att det är ljusare och varmare ute nu. Jag och William gick en runda precis när solen höll på att gå ner, den färgade horisonten vackert rosa. Jag vet inte huruvida det stämmer men jag har alltid hört att en rosa solnedgång= bra väder följande dag. Våren gör verkligen något med humöret, hela jag blir full av energi och hopp om sommaren. 


1 kommentar:

  1. Grymt gött väder!! Två citronfjärilar har jag sett idag. Härligt!!

    SvaraRadera