torsdag 13 mars 2014

En strålande torsdag

Dagen har varit så toppen den bara kan bli. För idag har William fått jobb på smarteyes! Det var en stor sten som föll från våra axlar. Och det kommer bli SÅ himla bra detta, jag känner det på mig. 

Förutom att vara glad över detta har jag haft en riktig tjejmysdag tillsammans med Emelie och Paula. Vi bestämde oss för att grilla... Vilket jag kan känns nu i efterhand var lite väl optimistiskt. Det var kallt och vi hade nästan ingen grillkol.. Men mysigt var det och gott blev det. 
En glad Emelie visade sina klätterskills. Hittade dessutom denna fina krabaten när jag var ute och levde vildmarksliv på slottsängen. 

Imorgon, precis som idag, så är William i Kalmar hela dagen så då passar jag på att ta hit systrarna Jonson. Det kan bara bli bra :) 

1 kommentar:

  1. Tjohooo, vad härligt, jättegrattis till Williams jobb, hurra!!

    SvaraRadera