onsdag 19 mars 2014

Dag 1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta

10 fakta

1. Idag tog jag bussen till Willys för att handla trots att det bara är 900 meter dit.

2. Jag har en katt men är egentligen hundmänniska. (Men skulle inte vilja byta min katt för allt smör i Småland)

3. När jag var liten pratade jag med Göingedialekt. Förmodligen för att mamma gjorde det. Men jag bytte till småländska när jag började skolan. 

4. Jag är pinsamt dålig på att hänga med i internationella nyheter. 

5. Ett tag när jag var liten så trodde jag att jag var adopterad bara för att jag inte tyckte att jag var lik någon i släkten. 

6. Om jag inte utbildat mig till lärare så skulle jag vilja bli frissör.

7. Jag är emot dödsstraff 

8. Jag drömmer ofta mardrömmar om att jag slår ut mina framtänder. 

9. Min blogg har nått 7000 läsare! Woho 

10. Jag är skithungrig och längtar tills William kommer hem ifrån jobbet. Då ska vi äta köttfärspaj. 

5 kommentarer:

  1. haha, bussen!? xD
    åhh, så sött!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Tyckte synd om mig själv att jag skulle handla i ösregn med träningsvärk så jag tog bussen istället ;) Höhö.

      Radera
  2. Nu behöver du ju lixom inte fundera mer på om du är adopterad- mamma upp i dagen! Lite synd att du lagt ner göingskan, var väldigt sött! Men det är ju småländskan också, så klart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Att jag skulle vara lik mamma kan jag inte se. Däretom mormors mamma... Henne är jag lik! :)

      Radera
    2. Ja, jag kan se att du är lik gammelmormor också, men ännu mer lik mamma tycker jag. Fast mest av allt är du ju lik dig själv & bättre kan det inte bli :)

      Radera